اردوغان: اسرائیل مثل یک گروه تروریستی عمل می‌کند زمان احتمالی انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان اعلام شد توصیه قالیباف به پزشکیان | اول از همه صبر و بعد هم تلاش برای حل مشکلات حزب‌الله درخواست‌ها برای عدم پاسخ به حمله اسرائیل را رد کرد معاون نخست وزیر طالبان در تهران: ما خواهان روابط سازنده با همسایگان هستیم پزشکیان: ایران و عربستان باید با هوشیاری توطئه‌ها را خنثی کنند ۲ شهید و چند مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت (۹ مرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور: گسترش تعاملات ایران و امارات متحده عربی به نفع امت اسلامی است حمله هوایی اسرائیل به بیروت | تل‌آویو مدعی ترور فرمانده حزب‌الله شد + فیلم (۹ مرداد ۱۴۰۳) رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» در مشهد آغاز شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) سخنگوی انصارالله یمن با رهبر انقلاب دیدار کرد آیت الله خامنه‌ای: سیاست حزب‌الله در طوفان الاقصی از ابتدا کاملا مدبرانه بوده است عارف: تقویت روابط با جمهوری آذربایجان از راهبردی‌ترین سیاست‌های ایران است پزشکیان: معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۷۵۰ فروند انواع شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد علت انصراف طیب‌نیا از معاون‌اولی رئیس‌جمهور چه بود؟ آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد (۹ مرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب: مهم‌ترین اولویت، عملیاتی شدن توافقات دو کشور است نماینده ولی‌فقیه در سپاه: یک مسئول در نظام ولایی وظیفه هدایت و راهبری جامعه را دارد وزیر امور خارجه اردن: در کنار لبنان خواهیم ماند
سرخط خبرها

طالبان برای خبرنگاران در افغانستان پایگاه اطلاعاتی ایجاد می‌کنند

  • کد خبر: ۱۵۷۰۲۹
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
طالبان برای خبرنگاران در افغانستان پایگاه اطلاعاتی ایجاد می‌کنند
وزیر فرهنگ و اطلاعات افغانستان از برنامه توسعه فعالیت‌های این وزارت از جمله ایجاد پایگاه اطلاعاتی برای خبرنگاران و صدور کارت خبرنگاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «خیرالله خیرخواه»، وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان از برنامه توسعه فعالیت‌های این وزارت از جمله ایجاد پایگاه ثبت مشخصات خبرنگاران و صدور کارت خبرنگاری خبر داد.

وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان از سازمان اطلاعات این کشور و دیگر نهادهای همسو خواست از مداخله در امور رسانه‌ها بدون آگاهی از کمیسیون بررسی تخلفات رسانه‌ای پرهیز نمایند.

خیرالله خیرخواه در مورد استراتژی جدیدش در موضوع توسعه فعالیت‌های این وزارت‌خانه جزئیات کاملی ارائه نکرده است. وزارت اطلاعات و فرهنگ همچنین به توافق خود در هماهنگی با وزارت امر به معروف و وزارت کشور نیز اشاره کرده است.

گفته می‌شود براساس آن وزارت‌های اطلاعات وکشور همچنین وزارت امر به معروف و نهی از منکر قبل از تصمیم‌گیری در مورد رسانه‌های جمعی باید کمیسیون بررسی تخلفات رسانه‌ای و وزارت اطلاعات و فرهنگ را هم در جریان قرار دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->